5
(1)

بازیابی پیام های پاک شده واتساپ

پیام حذف شده چی بود؟

بازیابی پیام های پاک شده واتساپ

بازیابی پیام های پاک شده واتساپ چگونه است ؟

محبوب ترین پیام رسان

 یکی از محبوبترین برنامه های پیام رسان متعلق به فیسبوک، واتساپ می باشد. این اپلیکیشن قابلیتی دارد که به کاربران اجازه می دهدتا یک ساعت پس از ارسال پیام آنرا حذف نمایند. پیام ها را در چت های فردی و همچنین گروهی می توان حذف نمود. گاهی پیش آمده که بخواهید بدانید فرد مقابل شما چه نوشته است. به همین جهت نیاز به راهی دارید برای بازیابی پیام های پاک شده. در این مقاله یک اپلیکیشن برای این کار برای شما معرفی می کنیم.

حذف پیام

وقتی که در اپلیکیشن واتساپ پیامی را پاک نمایید، بجای آن پیام جمله  This message was deleted را می بینید. گاهی ممکن است بنا به هر دلیلی بخواهید پیامی را پاک نمایید. اگر از پیام رسان واتساپ استفاده میکنید، فرقی ندارد در ویندوز باشد یا اندروید و یا IOS، میتوانید این پیام ها را پاک کنید. در نسخه های قدیمی واتساپ این کار تا 7 دقیقه بعد از ارسال پیام ممکن بود. در نسخه های جدید این مدت زمان تا 1 ساعت افزایش یافته است.

بازیابی پبام های پاک شده واتساپ

ممکن است شما در حین چت کردن متوجه پاک شدن یک پیام روبرو گردید. اگر می خواهید ببینید چه پیامی پاک گردیده است، ولی نمی دانید چگونه این کار را بکنید. در این مطلب یک اپلیکیشن کاربردی درباره  این موضوع برایتان معرفی میکنیم.

بازیابی پیام‌های پاک شده با استفاده از اپلیکیشن‌

برنامه های مختلفی در Play Googleبرای این منظور وجود دارد. ولی یکی از بهترین نرم افزار ها برای این منظور اپلیکیشن whats removed + می باشد. این اپلیکیشن توسط تیم کارشناسی سایت نید سافت مورد امتحان قرار گرفت و درستی کار آن تایید می گردد. متاسفانه این اپلیکیشن فقط برای سیستم عامل اندروید می باشد. این اپلیکیشن دارای حجم تقریبا 10 مگابایت می باشد. تعداد 10 میلیون بار هم تا کنون دانلود گردیده است.

نحوه کار با whats removed +

  1. اپلیکیشن whats removed + را از Google Play دانلود و نصب کنید.
  2. با «Terms and Conditions» موافقت کرده و اجازه دسترسی به اعلانات را بدهید.
  3. واتساپ و نوع فایلهایی که میخواهید را از لیست اپلیکیشن‌ها جهت خواندن پیام‌های حذف‌شده انتخاب کنید.
  4. اکنون، هر زمان که شخصی پیامی را که برای شما ارسال شده حذف کند. یک نوتیفیکیشن یا اعلان از طرف برنامه whats removed + دریافت خواهید کرد.
  5. برای خواندن پیام حذف‌شده، نوتیفیکیشن را باز کرده و روی بخش DETECTED کلیک کنید.
  6. از آنجا می‌توانید پیام‌ها را حتی پس از حذف آن توسط فرستنده بازیابی کنید.

نکته پایانی در مورد بازیابی پیام های پاک شده واتساپ

با استفاده از این اپلیکیشن، شما میتوانید علاوه بر واتساپ پیام های پاک شده اپلیکیشن هایی همچون تلگرام و اینستاگرام و …را بازیابی نمایید. البته باید به دو نکته حتما توجه نمایید.

  • امنیت

    استفاده از اپلیکیشن های این چنینی میتواند خطرات امنیتی بزرگی داشته باشد. در صورت تمایل به استفاده از این سبک اپلیکیشن ها، سعی کنید از برنامه های حفاظتی بر روی گوشیتان استفاده نمایید.

  • ریستارت

    در این زمینه نکته ای که خیلی مهم است عبارت است از: پس از ریستارت گوشی، گزارش اعلانات از اندروید شما پاک می شود. در این صورت هیچ اپلیکیشنی نمی توانداقدام به  بازیابی پیام های پاک شده نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای : 1

اولین امتیاز را ثبت کن