پشتیبانی نرم افزار دندانپزشکی و مدیریت مطب و درمانگاه نیدسافت همه روزه (به جز جمعه) از ساعت ۹ الی ۱۸ می باشد
گروه نرم افزار دندانپزشکی و مدیریت مطب و درمانگاه نیدسافت در ساعات کاری پاسخگوی سوالات شما عزیزان به صورت تلفنی و اینترنتی می باشند
شما کاربران محترم می توانید با ارتباط از طریق تلفن با شماره های تماس
- 02166389653
- 09122002039
(کاربران عزیزی که به غیر از تایم های کاری نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با شماره موبایل کارشناسان ما تماس بگیرید یا در شبکه های اجتماعی مشکل خود را به کارشناسان پشتیبانی ما اطلاع دهید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنیم)
همچنین می توانید به صورت اینترنتی و با استفاده از نرم افزار AnyDesk با کارشناسان نرم افزار دندانپزشکی و مدیریت مطب و درمانگاه نیدسافت در ارتباط باشید
چگونه می توانیم با نرم افزار AnyDesk با کارشناسان نرم افزار دندانپزشکی و مدیریت مطب و درمانگاه نیدسافت ارتباط داشته باشیم :
فایل نصب نرم افزار AnyDesk در وب سایت نیدسافت برای دسترسی آسان شما کاربران عزیز قرار گرفته است در صورتی که شما این نرم افزار را بر روی سیستم خود ندارید در ابتدا آن را دانلود و نصب کنید شما می توانید سوالات خود را درباره نصب نرم افزار AnyDesk از کارشناسان ما بپرسید
برای برقراری ارتباط با کارشناسان نرم افزار دندانپزشکی و مدیریت مطب و درمانگاه نیدسافت با استفاده از نرم افزار AnyDesk کافی است بعد از نصب نرم افزار برروی سیستم خود آدرس نرم افزار AnyDesk خود را از طریق تماس تلفنی در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا از این طریق مشکلات شما را در کمترین زمان حل کنیم
کارشناسان پشتیبانی نرم افزار دندانپزشکی و مدیریت مطب و درمانگاه نیدسافت پس از قرار داد بین طرفین موظف اند که خدمات زیر را به شما مشتریان عزیز نیدسافت ارائه دهند :
1_ نصب برنامه بر روی سیستم اصلی مرکز شما
2_ انجام کلیه تنظیمات مربوط به برنامه و سیستم های کلاینت مرکز شما
3_ راه اندازی و آموزش نرم افزار در طی چند جلسه به پرسنل مرکز شما
4_ ارائه خدمات پس از فروش نرم افزار به مدت یکسال به صورت تلفنی، اینترنتی، و حضوری
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.