سریعترین و راحتترین روش پرداخت در مطب ، کلینیک ، درمانگاه

برای آشنایی با انواع کیوسکهای شرکت نیدسافت این مطلب را مطالعه نمایید!

سریعترین روش پرداخت در مطب

احتمالا اگر مراکز درمانی از مراجعین خود نظرسنجی نمایند، از جمله مسائلی که مردم نسبت به آنها شاکی هستند، شلوغی و انتظار در صفهایی همچون پذیرش و یا صندوق می باشد. یکی از راههایی که مجموعه نرم افزاری نیدسافت آن را پیشنهاد می نماید استفاده از کیوسک می باشد ، استفاده از کیوسک به مطب ها ، کلینیک ها و درمانگاه ها کمک می کند که شلوغی و ترافیک پذیرش را ساماندهی کنند زیرا مراجعه کنندگان می توانند به راحتی پس از انجام درمان توسط کیوسک پرداختی خود را انجام دهند که این روش جز یکی از سریعترین و راحتترین روش های پرداخت برای مطب ، کلینیک و درمانگاه است .

کیوسک

این کیوسکها با استفاده از مدرن ترین تکنولوژیهای روز و با توجه به تنظیمات نرم افزارهای گروه نیدسافت برای کاربردهایی همچون پذیرش، صندوق، سفارشات و سایر موارد مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه به راحتی میتوانید زمان و نیروهای خدماتی خود را مدیریت نمایید. دستگاه کیوسک به راحتی با نرم افزار نیدسافت ارتباط می گیرد و موارد پرداختی توسط بیمار در سیستم نیدسافت و صندوق بیمار ثبت شده و قابل پیگیری است.

استفاده از کیوسک

از این قبیل کیوسک ها به راحتی می توان استفاده نمود. بطوریکه با توجه به نوع کاربردی که توسط مجموعه برای آن در نظر گرفته شد، مراجعان قادر به دریافت خدمات می باشند. در این مطلب به بررسی سناریوی استفاده از دو مورد از کیوسکهای پر درخواست موسسات می پردازیم.

مزایای استفاده از کیوسک

  • امکان اتصال به شبکه ی ملی اطلاعات

  • قابلیت ست کردن انواع خدمات برای دستگاه

  • انجام انواع فرآیند پذیرش و صندوق با بالاترین سرعت

  • مقرون به صرفه

  • قابلیت اضافه نمودن انواع سخت افزارهای جانبی

  • یک پرداخت امن و سریع توسط مشتری

  • بدون خطا

  • عدم نیاز به کمک صندوق دار یا مسئول پذیرش

  • حل مشکل صف های طولانی پذیرش

  • رفع مشکل بی نظمی در نوبت دهی

  • انتخاب زمان نوبت بر عهده خود مراجع می باشد

ویژگیهای استفاده از کیوسک

راحت و امن

به وسیله ی این کیوسک ها، می توانید براحتی بارکد پرداخت را بعد از دریافت قبض  اسکن نمایید.  بعد از تائید مبلغ توسط نرم افزار ست شده در دستگاه، پرداخت به راحتی انجام می پذیرد.از دیگر مواردی که در این زمینه می توان اشاره نمود این است که به دلیل ارسال رقم پرداخت از طریق نرم افزار به کارتخوان، خطای انسانی به طور کامل از این پروسه حذف می شود.

دریافت گزارش

 با توجه به نرم افزار و درخواستهای موسسه، گزارش های مختلفی را میتوانید دریافت نمایید. هم بصورت چاپی و هم بصورت نمایش در مانیتور کیوسک.

مقاوم

این کیوسک ها از نوع صنعتی می باشد. بدین معنی که در برابر انواع موارد همچون ضربه بشدت مقاوم می باشد.

سریع و دقیق

تنها با چند کلیک، فرآیند پرداخت به طور کامل، با کمترین خطا و بیشترین سرعت توسط خود مراجع انجام می شود.

جهت استفاده از سریعترین روش پرداخت در مطب ، کلینیک و درمانگاه و مشاوره در مورد نرم افزار پذیرش نیدسافت با ما در ارتباط باشید . 091220020390912888565009128885652