0
(0)

مهندسی فروش در کلینیک دندانپزشکی پزشکی و مطب و درمانگاه ( مهندسی فروش آرانی )

سیستم مهندسی فروش توسط تیم مهندسی فروش آرانی در کلینیک دندانپزشکی و پزشکی یک سیستم جامع هست که برای ۱۶۸ مجموعه در شاخه های مختلف در سطح کشور انجام می شود.

با گسترش مراکز ارائه خدمات و محصولات برای گرفتن نتیجه بهتر در این دوره و با توجه به اینکه مشتریان و راه کارهای ترغیب آنها به سمت و سوی مرکز خودمان بصورت حرفه ای و مهندسی انجام می شود باید از اصول و روش های علمی‌ و مهندسی در این خصوص استفاده نمائیم .

مهندسی فروش در کلینیک

مهندسی فروش آرانی

از برندهای خارجی که داخل ایران مورد استفاده قرار می گیرند مثل هانکوک کره و یوکوهامای ژاپن درصنعت تا هلدینگ های بزرگ گردشگری مثل تعطیلات ، مارکوپولو، دلتابان و … هستند

مجموعه های درمانی مثل کلینیک های نیکان از این تکنیک های مهندسی فروش استفاده می کنند و در ارتباط با سیستمهای his مثل سرمد که بیمارستان نیکان و میلاد و ‌…. در تهران از آن استفاده می کنند و مجموعه های فروشگاهی زنجیره ای مثل ریسلرهای نایک ، پرنیان مد و سارو …. هستند

سیستم مهندسی فروش شامل تدوین بیزنس استراتژی و اجرا و استفاده از نرم افزارها هستند

طراحی و توسعه وب و استفاده از ابزارها

مهندسی فروش در کلینیک و مطب دندانپزشکی و پزشکی

سیستم هایی که امروزه از نظر هزینه توجیه بیشتری دارند سیستم های تحت وب هستند.
نیاز به نرم افزار با تکنولوژی های جدید برای ارتباط با برنامه های دیگر به صورت وب سرویس می باشد جامع بودن نرم افزار و طراحی اصول دیتابیس از ملزومات این موضوع است امکان توسعه نرم افزار باتوجه به نیاز روزافزون درخواستهای مختلف در قسمت باشگاه مشتریان و نرم افزار های crm یکی دیگر از پارامترها در این خصوص می باشد.

کاربرد نرم افزار CRM تیم مهندسی فروش آرانی در پزشکی

دغدغه اصلی صاحبان کسب و کار تجهیزات پزشکی و پزشکی ، حفظ مشتری و عدم تمایل او به خرید از رقبا می باشد . در طول بازه ارتباط هر کسب و کاری با مشتریان خود ، تمایلات ، نیازها ، سوابق خرید ، سوابق ارائه و دریافت خدمت در فایلها ، پوشه ها و حتی ذهن مدیران و کارمندان به جا می ماند .

با افزایش تعداد مشتریان یا افزایش فاصله زمانی که شرکت ، مطب یا کلینیک با مشتری است، این اطلاعات و اهمیت آنها به طور کلی فراموش می شود .

نرم افزار CRM با دارا بودن قابلیتهای ممتاز خود ، و تمرکز بر نگهداری و طبقه بندی و به روز نگه داشتن اطلاعات مشتری ، می تواند راه حل بسیار مناسبی برای نگه داشتن مشتری از سمت شما باشد

نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری و crm این امکان را به سازمان ها می دهند که مشتریان خود را براساس معیارهای مختلف دسته بندی کنند، مشتریان بالقوه را شناسایی کنند و ارتباط موثر با هرکدام را در پیش گیرند .

آشنایی و کسب اطلاعات در مورد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیدسافت

سرویس های مبتنی بر واقعیت افزوده

در کل مهندسی فروش دانشی جدید است، حاصل پیشرفت تکنولوی توسط جوامع بشری است. تنوع محصولات و مشابهت‌های فنی کالاها و رقابت نزدیک شرکت‌ها و اطلاع‌رسانی وسیع و ابزارها و رسانه‌های متنوع تبلیغاتی به کمک فروش کالاهای فوق‌العاده فنی و پیچیده آمده‌اند، اما بسیاری از کالاهایی که در بازار فنی یافت می‌شوند، کالاهایی هستند که نیاز به دانش وسیع فنی در حیطه خود دارند و با از بر کردن مشخصات استاندارد فنی آن‌ها نمی‌توان خریداران را متقاعد کرد.

تجزیه و تحلیل بازار و فعالیت های اجتماعی

مهندسی فروش توسط تیم مهندسی فروش آرانی، نوعی از مهندسی است که کاملا خلاقانه و در حیطه بازاریابی است. دکارت در فلسفه برنامه‌ریزی بر مبنای صفر را مطرح می‌کند. این فلسفه در تجارت و فروش به این معناست که باید همواره درباره آنچه بر برند محصول یا خدمت یا بازار اثر می‌گذارد دوباره‌ اندیشی شود.

برای پیدا کردن راه‌های جدید ورود به آینده و ساختن محصولات و محیط‌های تازه که منافع آن متوجه ما باشد نه رقیبان، باید موقتا هرچه در ذهن داریم را خارج کنیم و ذهن خود را صفر کنیم. اندیشه‌های سال قبل خود را نابود کرده و با خلاقیت به بازآفرینی و ابداع دست یابیم. خلاقیت به معنای تغییر در رفتار دیروز است نه انتقاد از رفتار گذشته و مهندسی فروش بر مبنای خلاقیت فردی در فروش شکل گرفته است.

و در نهایت با مهندسی فروش امکان ارتباط با مجموعه و کلینیک با سایر مجموعه ها و جذب مشتریان به سمت برند خود افزایش می یابد

توضیحات و اطلاعات بیشتر در یک جلسه حضوری امکانپدیر می باشد

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای : 0

اولین امتیاز را ثبت کن