با تلفن گویا (IVR) گروه نرم افزاری نیدسافت بیشتر آشنا شوید

در مراکز پرترافیک افراد پاسخ دهنده قادر به پاسخگویی به همه تماس ها نیستند در این موارد وظیفه تلفن گویا تشکیل یک صف انتظار است و نوبت را به مشتریان شما اعلام می کند و زمان تقریبی را اعلام می کند تا مشتریان احساس رضایت بیشتری داشته باشند

تلفن گویا (IVR) گروه نرم افزاری نیدسافت

به صورت کلی به همه سیستم هایی که به صورت خودکار تماس تلفنی را پاسخ داده و خدماتی را از طریق خط تلفن در اختیار تماس گیرندگان قرارمی دهند سیستم تلفن گویا گفته می شود. این خدمات می تواند بخش راهنمای صوتی جهت ارتباط با داخلی ها، صندوق صوتی، ارسال و دریافت فکس و یا هر نوع خدمات دیگری باشد که توسط تلفن گویا انجام پذیر می باشد

IVR چیست و داراری چه مزایایی می باشد :

لازم به ذکر است که سیستم IVR در مراکزی که تعداد تماس ‌های ورودی آن‌ ها زیاد است، به کار گرفته می شود و نیاز به یک اپراتور برای پاسخ به تماس ‌های دریافتی و وصل کردن تماس‌ ها به بخش های مربوطه مراکز را از بین می ‌برد

امکانات نرم افزار

  • صندوق صوتی

  • اپراتور خودکار و صف انتظار

  • سامانه شکایات و پیگری شکایات

  • سامانه ثبت پیشنهادات و انتقادات

  • ساعت گویا

  • رزرو وقت تلفنی

  • نظر سنجی

  • ثبت سفارش

برخی دیگر از امکانات تلفن گویا گروه نرم افزاری نیدسافت عبارت اند از :

دلایل نیاز به تلفن گویا گروه نرم افزاری نیدسافت :

1_ افزایش سرعت پاسخگویی به تماس ها

2_ پاسخگویی به تماس ها  در تمامی ساعات کاری و غیر کاری

3_ صرفه ‌جویی در هزینه های شرکت، از بابت استفاده کمتر از  نیروی انسانی

جهت دریافت اطلاعات کامل از تلفن گویا و مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری با کارشناسان گروه نرم افزاری نید سافت تماس بگیرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *